Monday 5 March 2012

Fendi - Peek-a-boo


SÅLD!

Nu har du chansen att köpa en av historiens främsta iconväskor. Peek-a-boo är den mest hypade väskan sedan länge och jag köpte min förra hösten när jag fick redan på att jag var gravid. Som en gåva till mig själv. Dessvärre mådde jag väldigt illa under min graviditet och denna väska har blivit en symbol för illamåendet så varje gång jag planerar att bära den, blir jag illamående. Det är så besynnerligt och så tragiskt för jag älskar den! Den passar till precis allt och är så tidlöst chic.
Den kommer i mörk, mörk blått skinn med vackra gulddetaljer över hela väskan. Väsknamnet Peek-a-boo (tittut) kommer från den charmiga faktum att dessa väskor kommer i begränsade upplagor av orginell insida. På utsidan ser den klassisk vacker ut i tidlös stil, men innerfodret ger en härlig lekfullhet med jeanstyget som är sydd med guldbrodering samt det fendiprydda innertyget på andra sidan. Se bilderna för att förstå.
Den har ett stort innerfack med dragkedja och är låsbar på bägge sidor med en vacker, guldfärgad låsanordning. Väskan rymmer både A4 ark och diverse kvinnliga nödvändigheter har ett stort fack på vardera sida. Detta är en väska att använda för resten av livet. Det är en klassiker som blivit en av de främsta accessoarerna inom modeindustrin.
Denna väska har inga som helst tecken på användning och har tagits ur hemmet tre gånger. Väskpåse medkommer. Klicka på bilderna för förstoring!

Str: 40cm *30cm

Pris: 13.500kr (nypris 22 000kr) och då står jag för frakten.

För köp, maila mig på stina_auer@live.se