Sunday 14 February 2010

MONCLER


SÅLD!

En nästan sprillans ny Moncler dunjacka med vackra kvinnliga attribut såsom snyggt skärp och lite figursydd. Yvig härlig päls på luvan och vacker brunaktig färg. Mycket varm och skön. Kan med fördel användas som en snygg cityjacka som till en resa till fjällen.
Köpt i USA men när jag kom hem insåg jag att dragkedjan krånglade lite och därefter har jag inte lämnat in den hos en skomakare eller sömmerska för att fixa till den. Ibland går dragkedjan upp lite längts ner, inte helt, men lite och det störde mig. Man kan fortfarande använda den utan problem men för mig blev den hängandes. Därför är den bara använd typ tre gånger.

Storlek: small

Pris: 2500kr (nypris runt 8000kr och då står jag för frakten).

För köp eller fråga, maila mig stina_auer@live.se